Praca: Koordynator Reklamacji 

Ogłoszenie numer: 10343555, z dnia 2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

Koordynator Reklamacji 

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • nadzorowanie terminowości realizacji reklamacji przez producentów,
  • analiza zgłaszanych reklamacji i identyfikacja powtarzających się problemów jakościowych,
  • wdrażanie działań korygujących we współpracy z producentami,
  • udział w kontrolach jakości towarów,
  • przygotowywanie raportów i przekazywanie ich przełożonemu,
  • przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów wewnętrznych.

Wymagania

  • doświadczenie lub znajomość zagadnień związanych z obsługą reklamacji,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
  • zdolność do pracy w zespole,
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover,
  • kartę sportową Medicover Sport,
  • grupowe ubezpieczenie zdrowotne,
  • dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”),
  • świąteczny bonus finansowy,
  • atrakcyjne zniżki pracownicze,
  • darmowy parking,
  • swobodną atmosferę bez dress code’u,
  • prezent urodzinowy dla każdego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator ds. Reklamacji (m/k)

Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we...

Koordynator ds. Jakości Produktów

Nadzór nad terminową realizacją reklamacji przez producentów. Analiza reklamacji i identyfikacja powtarzających się problemów jakościowych. Wdrażanie działań korygujących we współpracy z...

Koordynator reklamacji E-commerce (m/k)

Twój zakres obowiązków: Kompleksowy nadzór nad procesem reklamacji i zwrotów w kanale online (w ujęciu globalnym) Analiza danych – m.in. liczby zgłoszeń, ich źródeł oraz przyczyn...