Praca: Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta

Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie
  • udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów
  • wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych
  • uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
  • współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw
Wymagania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • podstawowa znajomość MS Office i sprawna obsługa komputera
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
  • wolne weekendy
  • prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitową, ubezpieczenie
  • szkolenia językowe i możliwości rozwoju
  • komfortowe środowisko pracy w przyjaznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań...

Konsultant / Konsultantka klienta biznesowego

odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań...