Praca: Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów
  • wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację
Wymagania:
  • płynna znajomość języka niemieckiego (C1)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy z klientem
  • chęć nauki nowych umiejętności i zdobywania wiedzy
  • mile widziane podstawy techniczne
Oferujemy:
  • zatrudnienie na pełny etat z umową o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe 7500 PLN brutto
  • godziny pracy od poniedziałku do piątku, 8:00–18:00
  • pięciotygodniowe szkolenie w formie praktycznej z wsparciem mentora
  • nowoczesne biuro w centrum miasta
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe
  • realne możliwości awansu dla najlepszych pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i...

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań...

Konsultant / Konsultantka klienta biznesowego

odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań...