Praca: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem szwajcarskim (Schwyzerdütsch)

Ogłoszenie numer: 10404030, z dnia 2025-10-27

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem szwajcarskim (Schwyzerdütsch)

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • obsługa zapytań klientów w języku szwajcarskim przez telefon, e-mail lub czat,
  • pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych,
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie,
  • współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw klientów,
  • udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i zwrotach.

Wymagania

  • biegła znajomość języka szwajcarskiego (Schwyzerdütsch) – warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
  • dobra obsługa komputera i pakietu MS Office,
  • komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie,
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8:00–18:00),
  • wolne weekendy,
  • nowoczesne biuro w centrum Katowic,
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria benefitowa, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe,
  • premie za polecenia pracowników,
  • przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von...

Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o...

Customer Technical Support Specialist with German

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring...