Praca: Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim (motoryzacja)

Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim (motoryzacja)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
  • Podtrzymywanie pozytywnego i entuzjastycznego kontaktu z klientami.
  • Wykorzystanie znajomości produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne w języku niemieckim (min. C1) i średnio zaawansowane w języku angielskim (B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i dyplomacji.
  • Skrupulatność i umiejętność organizacji pracy.
  • Silne umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii.
Opcjonalnie:
  • Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Atrakcyjne świadczenia (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Eventy integracyjne.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive industry with German

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer Technical Support Specialist with German

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring...