Specjalista ds. Przygotowania Produkcji

Opis stanowiska analizowanie dokumentacji technicznej związanej z procedurą wyboru dostawców i podwykonawców, przygotowywanie planu zakupu, tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...

Asystent ds. realizacji zamówień i obsługi klienta

Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klienta na (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) - praca stacjonarna w salonie sprzedaży, realizacja zamówień – wystawianie dokumentów sprzedaży (w tym...

Operator Sekatora Gazowego

Miejsce pracy: Będzin OPIS STANOWISKA Obsługa urządzeń do cięcia gazowego i ukosowania blach oraz profili, Czytanie dokumentacji wykonawczej obróbki blach oraz profili, Podstawowa konserwacja i...

Przedstawiciel farmaceutyczny

Promocja produktów farmaceutycznych RX. Realizacja celów sprzedażowych, a także planowanie i analiza rynkowa na przydzielonym terenie. Budowanie i utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych, z...

Przedstawiciel farmaceutyczny

Promocja produktów farmaceutycznych RX. Realizacja celów sprzedażowych, a także planowanie i analiza rynkowa na przydzielonym terenie. Budowanie i utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych, z...

Handlowiec

Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i Dostawców Współpraca i bieżąca obsługa Klientów i Dostawców Raportowanie wyników pracy Wymagania: Wykształcenie minimum średnie...

Młodszy Specjalista ds. handlowych

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie...

Kierowca (kat. B)

Realizacja tras autem osobowym (do 3,5 t) – odbiory i dostawy materiałów, Przekazywanie dokumentów i przesyłek między lokalizacjami, Codzienny kontakt z partnerami i współpracownikami, Pomoc...

Magazynier

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od...

Młodszy Specjalista ds. administracji

Do Twoich obowiązków będzie należeć: przyjmowanie gości, klientów i kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy, obsługa spotkań biznesowych, cykliczne wyjazdy do urzędów i placówek...