Praca: Inspektor

Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Ogłoszenie o naborze Nr 142068

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone jest w telefon, kserokopiarkę, skaner, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku KP I w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych –  brak podjazdu oraz windy.


 


 

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową KP I w Zabrzu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji
  • Prowadzi zgodnie z przepisami dzienniki korespondencyjne, podawcze w formie papierowej i elektronicznej.
  • Prowadzi dzienniki i książki podawcze do poszczególnych instytucji, jednostek Policji i komórek organizacyjnych KMP Zabrze.
  • Przygotowuje do wysyłki pocztę resortową oraz do instytucji zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji, praca z systemem PPZ.
  • Rozlicza dzienniki korespondencyjne - kwartalnie oraz rocznie w zakresie niezałatwionych spraw w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej oraz JRZAWP.
  • Potwierdza za zgodność z oryginałem kopie, odpisy, wyciągi lub wydruki z dokumentów jawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu tych dokumentów w postępowaniach administracyjnych.
  • Przygotowuje i archiwizuje dokumenty wytworzone przez parowników/funkcjonariuszy KP I w Zabrzu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej

  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikowania, umiejętność organizowania pracy własnej, rzetelność i terminowość, umiejętność podejmowania decyzji, biegła znajomość obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATÓW/ KANDYDATEK URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych "poufne"
APLIKUJ TERAZ

Główny specjalista

Warunki pracy praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych praca przy...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Budynek Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do Urzędu...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 25. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz...