Praca: Inspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1204
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i wykonywanie analiz urbanistycznych.2. Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.3. Opiniowanie podziałów geodezyjnych.4. Sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz udzielanie informacji o przeznaczeniu terenu.5. Wydawanie zaświadczeń.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe o kierunku architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o własności lokali, ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- uprawnienia budowlane,- prawo jazdy kat. "B",- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów...

Pracownik administracyjny

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych,...