Inspektor biura kontroli
Zakres obowiązków został określony w części A ust. 3 Ogłoszenia o naborze nr BKP.2110.30.2025 na stanowisko inspektora Biura Kontroli dostępnego pod linkiem:...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:1)Wykształcenie wyższe lub średnie w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.2)Doświadczenie zawodowe dla wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata stażu pracy lub co najmniej 3 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; dla wykształcenia średniego - co najmniej 5 lat stażu pracy lub co najmniej 5 lat wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.3)Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego.4)Umiejętność obsługi obsługi pakietów MS Office, w tym programów do edytowania tekstów i arkusza kalkulacyjnego.5)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw skarbowe.6)Nieposzlakowana opinia.7)Właściwa postawa etyczna, wysoka kultura osobista, przestrzeganie zasad uczciwości, obiektywizmu, poufności, profesjonalizmu, kreatywne myślenie, odpowiedzialność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, analityczne podejście do problemów, umiejętność nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, bezstronność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, Wymagania dodatkowe:1.Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji (w mowie i piśmie), umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych.2.Umiejętność odczytu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.3.Znajomość regulacji prawnych dotyczących budownictwa, planowania przestrzennego, ochrony środowiska i ochrony zabytków.4.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.5.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.6.Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
Będzin
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 do 6 270 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Zakres obowiązków został określony w części A ust. 3 Ogłoszenia o naborze nr BKP.2110.30.2025 na stanowisko inspektora Biura Kontroli dostępnego pod linkiem:...
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie ewidencji lokali i współpraca z zarządcami nieruchomości w tym zakresie,2. Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówień...
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z...