Praca: Inspektor

URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Inspektor
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/1111
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Organizacja prac i uczestniczenie w pracach dotyczących sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub planu ogólnego oraz weryfikacja dokumentów planistycznych.Prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.Branie udziału w pracach przy dokonywaniu okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.Udział w przeprowadzaniu procedury formalno-prawnej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, w tym w opracowywaniu projektów uchwał wraz z częścią graficzną w formie elektroniczno-bazodanowej.Udział w opracowywaniu analiz przestrzennych.Wydawanie zaświadczeń, wypisów, wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.Prowadzenie spraw dotyczących naliczania opłat z tytułu skutków uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, oraz przygotowywanie w tym zakresie decyzji administracyjnych.Rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć dotyczących skutków prawnych uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego.Udział w pracach związanych z aktualizacją danych z zakresu informacji przestrzennej w systemie obsługującym infrastrukturę informacji przestrzennej.Uczestnictwo w prowadzeniu postępowań administracyjnych.Współdziałanie w sprawach zagospodarowania przestrzennego z organami ds. budownictwa i nadzoru budowlanego.Przygotowywanie dokumentacji wymaganej dla udzielenia zamówienia publicznego w ramach powierzonego zakresu obowiązków.Przygotowywanie materiałów planistycznych i innych opracowań w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.Przygotowanie projektów obwieszczeń do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie powierzonych obowiązków.Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.Wydawanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji.Umowa o pracy na okres 6 miesięcy,godziny pracy pn.7.30-17.00,wt.śr.czw.7.30 -15.30,pt.7.30-14.00Link dot. ogłoszenia :https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20815,idmp,107,r,r
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1)Wykształcenie wyższe lub średnie w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.2)Doświadczenie zawodowe dla wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata stażu pracy lub co najmniej 3 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; dla wykształcenia średniego - co najmniej 5 lat stażu pracy lub co najmniej 5 lat wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.3)Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego.4)Umiejętność obsługi obsługi pakietów MS Office, w tym programów do edytowania tekstów i arkusza kalkulacyjnego.5)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw skarbowe.6)Nieposzlakowana opinia.7)Właściwa postawa etyczna, wysoka kultura osobista, przestrzeganie zasad uczciwości, obiektywizmu, poufności, profesjonalizmu, kreatywne myślenie, odpowiedzialność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, analityczne podejście do problemów, umiejętność nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, bezstronność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, Wymagania dodatkowe:1.Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji (w mowie i piśmie), umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych.2.Umiejętność odczytu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.3.Znajomość regulacji prawnych dotyczących budownictwa, planowania przestrzennego, ochrony środowiska i ochrony zabytków.4.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.5.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.6.Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 do 6 270 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Inspektor biura kontroli

Zakres obowiązków został określony w części A ust. 3 Ogłoszenia o naborze nr BKP.2110.30.2025 na stanowisko inspektora Biura Kontroli dostępnego pod linkiem:...

Inspektor

Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie ewidencji lokali i współpraca z zarządcami nieruchomości w tym zakresie,2. Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówień...

Podinspektor

Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z...