Podinspektor
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z...
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,- znajomość protokołu dyplomatycznego,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętności interpersonalne,- dyspozycyjność,- zaangażowanie,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z...
- naliczanie świadczeń z tyt. niezdolności do pracy- obsługa programu Płatnik- sporządzanie zaświadczeń- przygotowywanie wniosków do ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
1.wszelkie czynności związane z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków w tym wprowadzanie zmian z urzędu i na wniosek, badanie ksiąg wieczystych,2.prowadzanie postępowań...