Pracownik ds. czasowego udostępniania nieruchomości
Szczegółowy zakres obowiązków określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1186812/ds-czasowego-udostepniania-nieruchomosci...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub zarządzania,2) uprawnienia obligatoryjne - nie dotyczy,3) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 3 lata,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) umiejętności zawodowe:a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office),f) znajomość obsługi programu Płatnik,g) znajomość zasad rozliczania projektów unijnych,2) predyspozycje osobowościowe:a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań,b) umiejętność pracy w zespole,c) samodzielność,d) dyspozycyjność,e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,f) inicjatywa,g) kreatywność,h) odpowiedzialność,i) zaangażowanie,j) rzetelność,k) sumienność,l) bezstronność,m) odporność na stres,n) gotowośc do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Jaworzno
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Szczegółowy zakres obowiązków określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1186812/ds-czasowego-udostepniania-nieruchomosci...
Szczegóły pod adresem strony: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/jastrzebie-zdroj/inspektor,153632,v7 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne: [Umiejętność 1] :...
Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i...