Podinspektor ds. ewidencji ludności
wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
1) obywatelstwo polskie *,2) wykształcenie wyższe, kierunek - finanse, rachunkowość,3) co najmniej 10 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (do stażu pracy liczy się okres umowy o pracę, okres odbytego stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, a także okres pobierania zasiłku dla bezrobotnych),4) posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań opisanych w formularzu opisu stanowiska pracy,5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7) nieposzlakowana opinia,8) wynikające z Formularza Opisu Stanowiska Pracy stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze,9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
Bielsko-Biała
Umowa o pracę na czas określony
od 5 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy...
Konkurs, numer naboru: Nr naboru: Or.2110.006.2025Or.ZD.422.20251. Wykształcenie wyższe.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:1) Ustawa z dnia 8 marca 1990...
przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie...