Praca: Inspektor ds. zamówień publicznych

Urząd Gminy Goleszów
Inspektor ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Goleszów
Numer: StPr/25/0846
OBOWIĄZKI:
zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na BIP Urzędu Gminy Goleszów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na BIP Urzędu Gminy Goleszów poziom wykształcenia - wyższe i 3 lata doświadczenia, wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy

Miejsce pracy:

Goleszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

praca poniedziałek, wtorek, czwartek 7:00-15:00.środa 7:00-17:00, piątek 7:00-13:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor / inspektor w sekcji zamówień publicznych

Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy...

Specjalista ds. zamówień publicznych

Główny zakres obowiązków m.in.: kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi aktami...

Urzędnik ds. zamówień publicznych

szczegóły:https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210252025za-2-termin-skladania-ofert-3-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:1....