Praca: Inspektor ds. rozliczeń nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Inspektor ds. rozliczeń nieruchomości
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer: StPr/25/0414
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń finansowych zarządzanych nieruchomości. Prowadzenie ewidencji nieruchomości.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.00-15.00.Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, wymagana znajomość podstaw księgowości, preferowana znajomość rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych, praca przy wykorzystaniu systemów informatycznych, mile widziane doświadczenie.

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. rozliczeń

znajomość procesu naboru wniosków, wypełnianie wniosków, rozliczanie dotacji, fakturowanie, dekretowanie, zastępstwa w sekretariacie oraz dziale kadr i płac, inne czynności zlecenone przez...

Starszy specjalista ds. rozliczeń projektu

opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz...

Specjalista ds. rozliczeń

znajomość procesu naboru wniosków, wypełnianie wniosków, rozliczanie dotacji, fakturowanie, dekretowanie, zastępstwa w sekretariacie oraz dziale kadr i płac, inne czynności zlecenone przez...