Specjalista ds. rozliczeń
znajomość procesu naboru wniosków, wypełnianie wniosków, rozliczanie dotacji, fakturowanie, dekretowanie, zastępstwa w sekretariacie oraz dziale kadr i płac, inne czynności zlecenone przez...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie wyższe, wymagana znajomość podstaw księgowości, preferowana znajomość rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych, praca przy wykorzystaniu systemów informatycznych, mile widziane doświadczenie.
Bielsko-Biała
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
znajomość procesu naboru wniosków, wypełnianie wniosków, rozliczanie dotacji, fakturowanie, dekretowanie, zastępstwa w sekretariacie oraz dziale kadr i płac, inne czynności zlecenone przez...
opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz...
znajomość procesu naboru wniosków, wypełnianie wniosków, rozliczanie dotacji, fakturowanie, dekretowanie, zastępstwa w sekretariacie oraz dziale kadr i płac, inne czynności zlecenone przez...