Praca: Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Urząd Gminy w Jeleśni
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Miejsce pracy: Jeleśnia
Numer: StPr/25/0378
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności wynikających z zakresu obowiązków umieszczonego na stronie www.bip.jelesnia.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie wyższe administracyjne lub średnie z 3 letnim stażem pracy w administracji

Miejsce pracy:

Jeleśnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

rozpoczęcie pracy po rozstrzygnięcu konkursu

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna - staż

Pomoc doraźna na poszczególnych samodzielnych stanowiskach pracy m.in. na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznyh, ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, ds....

Inspektor ds. planowania

KONKURS: https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,560409,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-planowania-w-wydziale-edukacji.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe...

Inspektor w wydziale gospodarki miejskiej - oferta konkursowa

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania...