Praca: Inspektor ds. administracji

MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Inspektor ds. administracji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0446
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie i aktualizacja danych w rejestrze pustostanów gminnych lokali mieszkalnych, administrowanych przez MZBM. Współpraca z administratorami lokali gminnych w zakresie odzyskiwania pustostanów. Współpraca z pracownikami komórki właściwej do prowadzenia spraw z zakresu polityki mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, w zakresie przekazywania informacji o pustostanach do zasiedlenia i proponowanych wskazań oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie. Przygotowywanie dokumentacji oraz wniosków, celem przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opróżniania pustostanów, usług DDD oraz usług porządkowych. Administrowanie nieruchomością siedziby MZBM. Sporządzanie sprawozdań, informacji, rozliczeń oraz zestawień, udzielanie odpowiedzi.Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy, kolejna może zostać zawarta na czas określony lub nieokreślony.W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:1. Znajomość przepisów:Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,Kodeks Postępowania Administracyjnego,Kodeks Cywilny,Prawo Zamówień Publicznych.Wymagania dodatkowe dla kandydatów-mile widziane:1. Znajomość specyfiki pracy jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego takich jak samorządowe zakłady budżetowe oraz znajomość zasad ich funkcjonowania,.2. Mile widziana roczna praktyka w zadaniach o których mowa w ogłoszeniu.3.Umiejętność obsługi MS OFFICE.4. Prawo jazdy kat. B.Wymagane kompetencje miękkie: Odpowiedzialność, systematyczność, analityczne myślenie, umiejętność współpracy w zespole.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4870 brutto/ msc,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Inspektor ds. sportu i organizacji imprez

- planowanie, organizowanie i udział w realizacji imprez sportowo-rekreacyjnych,- obsługa i koordynowanie sportu szkolnego,- sporządzanie i rejestrowanie umów cywilnoprawnych,- planowanie i...

Podinspektor w biurze projektów miejskich

Pełny zakres oferty pracy na stronie https://zory.pl w zakładce oferty pracy, kategoria - nabory aktualne Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: -...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 25. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz...