Praca: Główny specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 141846

Warunki pracy

Główny specjalista realizuje zadania zarówno w pomieszczeniu biurowym jak i w terenie i w budynkach, w których trwają prace budowlane, remontowe. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Na stanowisku pracy występują następujące czynniki: praca w terenie, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). Stanowisko pracy umiejscowione jest w Wydziale Inwestycji i Remontów usytuowane jest w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Koszarowej 17. Budynki te nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Zakres zadań

  • Planuje w horyzoncie czasowym przekraczającym jeden rok i nadzoruje w ramach posiadanych uprawnień realizację zadań remontowych i inwestycyjnych w specjalności telekomunikacyjnej w obiektach KWP w Katowicach i jednostkach terenowych w celu zapewnienia sprawności technicznej obiektów policji.
  • Rozlicza techniczne, rzeczowe, finansowe i prawne aspekty prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych, w celu ochrony interesów inwestora – KWP w Katowicach w budowie.
  • Sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w celu zapobieżenia zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową oraz w celu poprawności wykonywanych robót budowlanych.
  • Opracowuje dokumentację techniczną i formalno – prawną w celu realizacji zadań remontowych, inwestycyjnych lub naprawczych w komórkach organizacyjnych i jednostkach terenowych.
  • Ocenia stan techniczny obiektów policji w celu przedstawienia konkretnych propozycji do uwzględnienia w ramach remontów, inwestycji.
  • Dokonuje oceny stanu technicznego i funkcjonalnego obiektów do przejęcia w użytkowanie – zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w celu przestawienia konkretnych propozycji kierownictwu Wydziału.
  • Opracowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia procedury przetargowej oraz uczestniczy w pracach komisji powołanej do przeprowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego.
  • Uczestniczy w kontrolach przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli w celu zachowania prawidłowości realizowanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w koordynowaniu zadań budowlanych w zakresie teletechniki
i telekomunikacji
  • Uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej
  • Znajomość procedur remontowych i inwestycyjnych
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność negocjacji i argumentowania
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie/znajomość przepisów z zakresu ustawy prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego
  • Umiejętność działania pod presją czasu i wyników
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
APLIKUJ TERAZ