Młodszy specjalista ds. kadr
- prowadzenie i archiwizacja teczek z aktami osobowymi oraz dokumentacji pracowników oraz wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu;- dokonywanie zapisów dotyczących szkoleń BHP, rejestracji...
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie zawodowe
wykształcenie średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie, która zatrudniała min. 50 pracowników
Zawiercie
Umowa o pracę na czas określony
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
- prowadzenie i archiwizacja teczek z aktami osobowymi oraz dokumentacji pracowników oraz wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu;- dokonywanie zapisów dotyczących szkoleń BHP, rejestracji...
sporządzanie list płac, kontrola teczek akt osobowych, korespondencja kadrowa, tworzenie umów, praca w godzinach 8.00-16.00,l praca na okres próbny jednego miesiąca. Wymagania konieczne:...
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, minimum 2 lata doświadczenia w pracy w kadrach;...