Praca: Ekspert branży odzieżowej

Ekspert branży odzieżowej
Zabrze
Opis stanowiska:
  • Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
  • Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
  • Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
  • Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
Śmiało zaaplikuj do nas jeśli charakteryzuje Cię:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
  • Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
  • Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista Obsługi Klienta z językiem polskim

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...

Specjalista techniczny ds. obsługi klienta z językiem polskim

Twoim zadaniem będzie: odbieranie telefonów od polskojęzycznych klientów , wspieranie ich w sprawach napraw , gwarancji i drobnych usterek, znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni widzą...

Technical Product Advisor with Hungarian

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...