Praca: Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Co będizesz robić?
  • Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
  • Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
  • Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
  • Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
  • Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
  • Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
  • Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
  • Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
  • Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
  • Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych. Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....