Praca: Customer Support Specialist with Spanish / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Customer Support Specialist with Spanish / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim
Katowice, Global Office Park
Zadania:
  • Na co dzień będziesz zajmował/ła się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży. 
  • Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
  • płynnej znajomości hiszpańskiego na poziomie B2/C1 oraz angielskiego na poziomie min. B1
  • dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
  • nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy: 
  • umowę zlecenie (35.71 pln gross/h)
  • kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
  • praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09:00-20:00, sobota 9:00-18:00, niedziela 10-18:00
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • komfortowe warunki pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ