Praca: Customer Service Specialist

ERG S.A. jest czołowym polskim producentem wyrobów z tworzyw sztucznych opartych na LDPE oraz HDPE. W związku z realizowaną przez nas strategią rozwoju poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie
  • Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej
  • Kontrolę terminowej płatności faktur
  • Koordynację działań związanych z ubezpieczeniem i windykacją transakcji eksportowych
  • Monitorowanie stanów magazynowych i dbałość o rotację towarów
  • Planowanie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów
  • Wsparcie Klienta w procesie posprzedażowym
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z zagranicznymi kontrahentami firmy
  • Koordynację wewnętrznych działań związanych z procesem sprzedaży oraz współpraca z pozostałymi działamy w firmie
  • Współpraca z przewoźnikami i agencją celną
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B w firmie produkcyjnej
  • Znajomość procesu sprzedaży eksportowej
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Systematyka w działaniu, myślenie procesowe i proaktywność
  • Otwartość na nowe wyzwania biznesowe
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, prezenty na Mikołaja dla dzieci, dodatek finansowy na święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc),
  • Opieka medyczna LUXMED.
Klikając w przycisk aplikowania dobrowolnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie oraz administrowanie przez ERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Dąbrowie Górniczej 42-520, ul. Chemiczna 6. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Posiada Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat może Pan / Pani uzyskać w siedzibie ERG S.A. znajdującej się pod adresem 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Chemiczna 6, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu 32 264 02 81 lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres erg@erg.com.pl 

Posiada Pan / Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant ds. Rozmów z Klientami

Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie. Czego oczekujemy? dyspozycyjności min....

Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej

Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych. Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Umiejętność...

Customer service specialist in the automotive industry with English

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....