Praca: Asystent biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Asystent biurowy
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Numer: StPr/25/0379
OBOWIĄZKI:
1.Obsługa sekretariatu.2.Archiwizacja materiałów.3.Przygotowanie materiałów informacyjnych.4.Obsługa korespondencji biurowej.5.Tworzenie bazy danych.6.Przygotowanie korespondencji okolicznościowej.7.Przyjmowanie interesantów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość mediów społecznościowych
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jastrzębie-Zdrój


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji

Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i...

Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim

Tłumaczenia ustne i pisemne z oraz na język polski i słowacki (bez wymogu tłumaczeń przysięgłych). Utrzymywanie bieżącej komunikacji ze spółką matką na Słowacji. Wykonywanie zadań...

Asystentka w biurze prezesa zarządu

Przygotowywanie dokumentów i korespondencji firmowej. Odbieranie i przekazywanie telefonów. Zarządzanie grafikami spotkań i terminów. Pomoc w organizowaniu wydarzeń i spotkań. Wspieranie...