Praca: Asystent biura

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Asystent biura
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0560
OBOWIĄZKI:
zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą (tradycyjną i elektroniczną), prowadzenie ewidencji dokumentów i ich archiwizacja, przygotowywanie dokumentów, raportów zestawień i prezentacji, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skaner, kserokopiarki), zamawianie materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagane wykształceni min. średnie, umiejętność obsługi komputera w programach edycji tekstu

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Asystent architekta

sporządzanie koncepcji architektonicznych, inwentaryzacji, wizualizacji 3D. Wymagania inne: osoba powyżej 30r. ż., wykształcenie wyższe, praktyka przy inwentaryzacjach budynków, bardzo dobra...

Młodszy asystent/ asystent/ starszy asystent w sekcji epidemiologii

Szczegóły:https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/39463_oferta-pracy.htmlWykształcenie wyższe (minimum pierwszego stopnia) dla stanowiska młodszego asystenta, a w przypadku stanowiska...

Asystent sędziego

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru konkursowego znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: praca w sądzie - oznaczenie konkursu. Kompletne oferty opatrzone...