Praca: Asystent biura i rekrutacji

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Asystent biura i rekrutacji
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0161
OBOWIĄZKI:
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Pomoc księgowejasystentka

sortowanie i weryfikacja dokumentów księgowych,kontrola dokumentów księgowych,ewidencja dokumentów księgowych,sporządzanie zestawień,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych...

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza...

Asystent do spraw rekrutacji i administracji - staż

1. Rekrutacja pracowników.2. Obsługa interesantów.3. Obsługa systemu operacyjnego - wprowadzanie danych kontrahentów.4. Prowadzenie korespondencji w j. niemieckim i polskim.5. Obsługa poczty.6....