Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0267
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów oraz sporządzanie wykazów zarchiwizowanych dokumetów rejestracyjnych, rozdzielanie druków dowodów rejestracyjnych, wykonywanie wszelkich prac towarzyszących w procedurze rejestracji pojazdów, obsługa stanowiska ds. informacji, pomoc w realizacji zadań wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka...

Technik administracji

Technik administracji Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Młodszy inspektor w dziale księgowości wspólnot mieszkaniowych

weryfikowanie faktur pod względem rachunkowym i merytorycznym, księgowanie faktur i wyciągów bankowych, sporządzanie poleceń księgowych, zestawień tabelarycznych, analiza sald kont...