Praca: Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. wsparcia użytkownika it
na czas określony
IT

(Częstochowa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
  • pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
  • współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
  • zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
  • masz zdolności analityczne,
  • jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
  • dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
  • potrafisz pracować w zespole.
Dodatkowo docenimy, jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe (najlepiej na kierunku informatyka).

 
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz...

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,...

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,...