Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0973
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji; adresowanie korespondencji; przygotowywanie dokumentacji projektowej;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu...

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds....