Praca: Sekretarka

Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku
Sekretarka
Miejsce pracy: Kłobuck
Numer: StPr/25/0746
OBOWIĄZKI:
prowadzenie dokumentacji poradni, obsługa klientów poradni, sporządzanie dokumentacji, obsługa korespondencji, przyjmowanie klientów, obsługa urządzeń biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność, profesjonalna obsługa klienta
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość procedur administracyjnych w jednostce samorządu terytorialnego[Umiejętność 1] : obsługa klienta przez telefon, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność,

Miejsce pracy:

Kłobuck


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

APLIKUJ TERAZ

Pracownik w sekretariacie wydziału

KONKURS OKDR.1101.26.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl;Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości...

Pracownik sekretariatu

Kompleksowa obsługa sekretariatu,przyjmowanie i obsługa klientów oraz gości firmy (recepcja),zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi (rejestry,...

Sekretarz/sekretarka

Obsługa systemu PROK-SYS, wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i innych czynności biurowych wynikających z prac sekretariatu, w tym digitalizacji akt spraw, sporządzanie projektów spraw,...