Pracownik administracji
przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów...
Ogłoszenie numer: 10362725, z dnia 2025-10-29
Klient portalu Praca.pl
Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów...
przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie...
Osoba na tym stanowisku: - prowadzi postępowania administracyjne, wyjaśniające oraz skargowe będące w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla miasta...