Praca: Pracownik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Pracownik administracji
Miejsce pracy: Żywiec
Numer: StPr/25/0551
OBOWIĄZKI:
przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żywiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

APLIKUJ TERAZ

Inspektor ds. komunalizacji mienia

przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie...

Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim

Tłumaczenia ustne i pisemne z oraz na język polski i słowacki (bez wymogu tłumaczeń przysięgłych). Utrzymywanie bieżącej komunikacji ze spółką matką na Słowacji. Wykonywanie zadań...

Inspektor

Osoba na tym stanowisku: - prowadzi postępowania administracyjne, wyjaśniające oraz skargowe będące w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla miasta...